Sillen är igång....

Jag har redan fått i mig två omgångar av godaste julsillen... vilket oftast ätes med sked direkt ur skålen. Sånna gånger är det bra att bo själv ;-))))
 
Det har oxo varit sill och ägg, ägg och sill, sill och julskinka, sill och ägg, sill och räksallad osv..... hela helgen ;-)
 
 
 
Det har blivit jul här hemma och jag myser så fort jag är hemma med tända ljus och skön musik och en hel del basspelande.
 
Ja det var väll ingen som missade all snö som vräkt ner!! Denna överraskning fick jag när jag kom hem efter två nätter borta.. En översnöad och inplogad bil.. hahahaha.. Det var bara ut med spaden och skotta. Det blev redigt svettigt innan den tillslut kom fram..
 
 
Hilma opererade bort livmodern förra torsdagen och hon är nu mycket piggare. Så nu myser vi hela familjen igen!! Jag, Hilma och basen! ;-)
 
Allmänt | |
Upp