100422 Tillbaka!

Nu börjar inspirationen komma tillbaka! skönt...

Idag var jag till gymmet och tränade.. och ju mer jag körde desto roligare blev det..

Jag började med ett crossfit pass! GRACE heter det.
Man kör en övning x 30reps på tid..

Clean & jerk till axelpress.
(clean & jerk ifrån gammalt inlägg)

Kvinnor ska köra på 40kg. Män på 60kg.

Jag körde de första fem på 40kg men kände att orken inte riktigt kommit tillbaka, så jag minskade och körde resterande på 35kg.

Gjorde det på 5.33min.. Det kommer defenetivt förbättras!

Som sagt blev bara mer sugen på att fortsätta så det gjorde jag... :)

Körde intervaller 30/10 x6 i 7olika övningar..






Det blev...

Halva burpees
Ninja hopp
Häga knän + ner på mage
Sneda crunch
Utfall åt sidor
Omvänd crunch
Enbensmarklyft + hopp

Vad kul! Kan hända att det blir ett till pass imorn =)

Allmänt | |
#1 - - Mikaela:

Hej du. Va skönt att din inspiration börjar komma tillbaka.Jag lägger in en länk till dig på min blogg. Ok? Kram,hönsiga morsan.

#2 - - Agneta:

Varför står det postat av MIkaela på mitt första inlägg??

Upp