100407 Crossfit idag...

Yes.. Idag blev det ett crossfittpass och jag hade så mycket energi att ta av.. och då är det roligt!


Efter jag var till proteinbutiken och fick med mig lite tillskott hem så känner jag att det har piggat upp mig..
Jag hade nog svårt att få imig rätt mänd av maten som kroppen kräver efter all träning.

Jag införskaffade mig Kolhydrater och en burk med antioxidanter..  Och jag känner mig betydligt piggare efter jag börjat med dessa piller dagligen..

... och Kolhydraterna ger bra energi både som en drink före träning
... och en drink efter träningen med protein.
... har så mycket mer att ge under träningarna
... ger bättre resultat
... kroppen orkar mer
... muskler utvecklas
... kroppen får hjälp för bättre återhämtning

... det är enkelt att få isig..
men inget tillskott kan ersätta bra mat!


x Idag körde jag på rätt vikt oxo 45kg =)

x Dagenspass körde jag på totalt 27minuter...




Allmänt | |
Upp