DU som behöver ändra din livsstil!

Jag har fått många förfrågningar om jag tänker fortsätta gruppträningar eller PT:andet. 
Jag har klurat på denna fundering av vad och hur jag vill göra det och hur jag kan hjälpa DIG.. + att det ska stämma med mitt arbete osv. 
 
 
NU vet jag!
 
Jag vet att jag kan hjälpa DIG som VILL göra en livsstilsförändring och hitta det som passar dig och ditt liv.
Känner du att du är redo att göra detta?! DU vet vilka mål du har, ner i vikt, må bättre, piggare, starkare osv... och jag vet hur du kommer dit ;-)
 
Jag vet att många inte vill gå på gym eller kanske inte har tid osv. Kanske behöver en trygg start i detta arbetande och jag vet att jag kan ge dig just DET!
 
Jag kommer lägga upp det såhär...
Vi kommer träffas 1ggr/vecka (ibland 2) för att DU hela tiden ska känna inspiration och trygghet. Vi träffas hemma hos mig (Sandviken) för träning, kostprat, matlagning.. ja det DU behöver för att komma dit du vill.
 
Samtidigt kör du oxo själv under veckorna när vi inte träffas, men VAD du ska göra kommer jag diskutera fram med dig för att du ska hitta det som passar.
En livsstilsförändring helt enkelt!
Vi kommer träffas eftermiddagar/kvällar och kanske någon helg fm, det är sånt vi planerar tillsammans som passar oss båda.
Vi kommer träffas alltifrån ca40-90min/träning och kosttillfälle. Matlagningen kan ta lite längre tid :-)
 
Jag kommer ta betalt/gång när vi träffas.. priset diskuterar jag med DIG som VILL detta. Jag kommer inte ruinera någon. Att DU kommer lyckas komma DIT du vill är värt mer än pengar! Jag brinner för detta sätt att jobba med mina kunder/vänner :-)
 
Jag kommer inte kunna hjälpa många pga att tiden inte räcker till + att jag vill lägga ner mer tid på DIG som behöver mig och vill göra det här. MAX 3st! 
 
 
 Här är några fina ord från en kund som gjort just det.... (ett äldre inlägg)
 
Har DU bestämt dig?!
 
Maila mig om du vill ha min hjälp!
 
 
Allmänt | |
Upp