Jag har lärt mig....

Det har nu varit tungt att springa i en vecka så det har mest bara blivit promenader. Kan ha varit någon förkylning pågång, men jag tror jag nu klarar mig ett tag till.. mycket alger har det blivit ;-)

Jag sprang förr oftast med pulsband, tid och hastighets -tagning..
Till för inte alls långt tillbaka har jag oxo kört mycket med runkeeper i telefon, skrivit ner alla mina träningspass, fört dagbok på alla mina aktiviteter osv..
 
Nu och sen en tid tillbaka kör jag inte med något alls, Jooo jag tar tid på ungefär hur länge jag är ute, men skriver inte ner det utan nöjjer mig så... Klappar mig lite på ryggen att jag var ut och kört ett till pass bara!
 
Det är såå skönt att lyssna på kroppen och göra det för att jag bara vill!!! Det blir oxo mycket lättare att komma igång och fortsätta med träningen när det inte gör ont.
 
Ska det göra ont att träna som så många skriver om, inkl vad jag skrivit om....
 
Ja det beror nog helt på vad man är ute efter!!! Jag säger inte att det är fel...
 
Med vad mår kroppen bäst av och vad är våra kroppar gjorda att göra?! Ska våra kroppar må bra resten av livet eller bara bra nu?! Ska vi klara av att röra på oss vardagligen hela livet eller bara under en viss tidsperiod?!
 
Alla gör som man vill och det som känns bäst för sig.. Men ibland får man sig en tankeställare....
 
Vill du läsa en inspirerande bok?!!!... Läs Jonas Colting -jag vill ju bara se bra ut naken-  
 
 
Jag har som många andra träningsmänniskor haft en kamp med mitt eget ego om hur jag "bör,vill,ska" se ut...
Jag har idag välldigt lite muskler på kroppen och är mest bara som jag är... Men jag är idag nöjd med det och det är en avslappnande tanke vilket ger ett skönt lugn.
 
Jag kommer aldrig sluta träna och röra på mig! men jag är mest aktiv med det kroppen vill och klarar av för dagen och jag är som jag är och accepterar det idag.
 
Jag njuter såå mycket av allt just nu.. te x...
 
Jag hade bra med energi ikväll och drog då ner till stranden och körde backintervaller vid slänten...
Jag stannade upp och kollade den fina utsikten ett tag innan jag fortsatte... Efter en stund med både löpning och promenad i backar fick jag nog.. det rann svett av mig trots att jag stannade upp och njöt en liten stund och sprang lugnt när jag väl sprang.
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Tilde:

HÄRLIIIGT.Gud vad glad jag blev just nu av att läsa detta du skrev.Sjukt mycket energi givande.Tack!! <3

Svar: Underbart Tilde!!!! Puss
fysisk.blogg.se

#2 - - Tilde:

Hela du gumman ger såå mycket av dig själv.Energin du har och din kreativitet smittar :) såå underbart! TACK FIINA!
Man blir så glad o peppad och känner man sig lite låg och har noll inspiration till ngt alls så behövs bara att man läser din bligg el hör din röst o ditt goa skratt så piggas man upp.Puss!

Svar: goa fina vad snäll du är!!!!
fysisk.blogg.se

Upp