Nu händer det!!!!

Det är söndagmorgon och idag är det första dagen på mitt fortsatta liv!
Det har sakta smygit sig på de senaste dagarna och nu är motivationen här. Jag är redo att komma tillbaka! :-)
 
På morgonens promenad blev det oxo en bit löpning. Det var asjobbigt.. haha.. men jag vet att det blir roligare bara jag håller i det ett tag och springer det jag orkar och känner är OK, och inte pinar mig i onödan till en början ;-) Jag körde lite yoga och stretsh när jag kommit hem.
 
Frukosten kändes som den skulle..
 
 
Med underbar bluegrass musik hjälper det motivationen.. Det blir nu rusta vidare i lägenheten och sen spela musik och mysa med nära.
 
Känns längesen jag såg dessa fina bilder i naturen... Det har varit en låååång period med mycket ändringar i mitt liv som har tagit energi av mig både positivt och negativt. Men det är absolut inget jag skulle vilja göra ogjort på något sätt. Jag står för vad jag gör och mina ord jag säger! Den här långa perioden kanske fortfarande inte är över men jag är iallafall tillbaka till MIG, mitt lugn och min trygghet!
 
Jag tror att man lär sig något i allt som händer och det är jag glad för! Jag blir förhoppningsvis lite klokare och rikare på erfarenheter som uteslutar i att jag blir en ännu bättre människa.. och nöjdare i slutänden.
 
Å jag är så glad och tacksam för den underbara familj jag har som alltid finns där och ställer upp i alla väder, min mamma, pappa och bror <3 Det finns inte många som dom har jag konstaterat allt för många ggr senaste tiden... Blir lite rörd av hur bra vi alltid haft det under vår uppväxt med trygghet och kärlek i överflöd. Vilket vi fortfarande har och som gör mig trygg i de flesta situationer..
Det gäller bara att ta till vara på alla stunder och inte snåla på de få orden som betyder så mycket... och det är ju till alla i sin omgivning som betyder något för en!
Allmänt | |
#1 - - Agneta:

Älskade älskade,du är ju också där FÖR OSS alla...alltid!Kraaam,mor.

Svar: Kraaam bästa MOR! <3
fysisk.blogg.se

Upp