Jo...

Jaha då var det redan torsdagkväll och snart har det gått en till vecka!! Det är helt jävla galet hur snabbt dagar och veckorna går.
 
Maten går lite sisådär.. bitvis känns det helt ok.. hahaha...
Avslutar med en kanna vatten...
 
Jag promenerar varje morgon och tänker mycket på min hållning som jag får lära mig att hitta tillbaka till på redcordträningarna och det gör sååå mycket!
 
Känner inte av nacken i längre perioder. Glömmer rent ut sagt bort att jag haft såna problem.. Tummen upp på det!
 
Har väll en liten dröm om att kunna sätta mig på crossen till våren och köra lite enduro iallafall... BARA för att det är så roligt!
 
Jag och min älskade vän Nicklas pratar endel om crosstiden (rätt ofta) och kommer alltid fram till att det är den helt klart roligaste sport man kan hålla på med... Synd att man gör illa sig ibland bara. hihihi....
  
Men nu är det MYCKET jobb ett tag framöver.. Så på julafton när vår familj sätter oss i badtunnan så finns det en risk att jag slocknar efter ett glas vin ;-)
 
Av alla yrken jag testat har jag nog nu (äntligen) hittat det som passar mig bäst på alla plan.. så jag ser starkt fram emot kommande veckor med långa dagar och mycket som händer!
 
Göransson Arena
Allmänt | |
Upp