Inspiration

Just nu försöker jag finna inspiration för att hitta tillbaka till en del av det jag gjort, både med kost och träning...

Inte för att jag slackat efter fööör mycket.. Men jag känner att jag inte har samma glöd att göra mat just nu. Jag äter mycket sallad och grönt men kroppen saknar mycket annat. Men så kan det oxo vara under perioder (trots att det inte hänt de senaste 10åren) men nu är en sån... ;-)
 
Jag är oxo inne i en period då jag inte direkt är hungrig.. Tillhör inte vanligheterna!!.. Känner jag för något så är det sånt som jag vanligtvis INTE äter så mycket av och det hjälper ju inte kroppen att må bättre.. hahahaha... Det går liksom bara runt just nu...

Jag har suttit och läst tillbaka på mina egna blogginlägg och måste säga att jag inspirerar mig själv!! hihihi
Så det känns bra att börja dra lite mer i dessa trådar igen.

FÖR.... Det är ju bättre att slarva med träningen än att slarva med maten!!!
Men jag har inte bestämt mig åt vilket hålla jag ska äta.. Veg, kött, blandad, LCHF?!!!
 
 
Oktober 2013 - smärtfri och ett jävligt bra mående, med aktiviteter och mat jag gillar och mår bra av.
 
 Oktober 2012 (bara promenader lite löpning)
 
 Oktober 2011 (Mycket promenader och rehab)
 
 Oktober 2011 (Rehab, stark funktionell kropp men nacken hänger inte med!!!)
 
 Oktober 2010 (Crossfit men börjar få problem med nacken)
 
 Oktober 2009 (Fullfart på gymmet) 
Allmänt | |
Upp