Fredag kväll

Bergodahlbanan fortsätter och nu med min älskade lilla Hilma som har varit lite stressad och löpt föör länge, Vilket slutade med att hon fick livmodern bortopererad. Jag hoppas hon kommer bli lugnare och må bättre nu!!
 
Så eftersom hon inte ska gå i trappor eller hoppa osv de närmaste dagarna campar vi på golvet hemma hos mamma och pappa i huset i Årsunda. Jag vill ju gärna vara med henne om hon inte är pigg.
 
 
Det är såå jobbigt att se sina älskade runt om sig må dåligt Hilma är en stor del av mig och det gör ont å veta att hon börjar bli gammal.
Men jag är glad för varje dag jag har henne hos mig, mitt lilla hjärta!
 
Jag har idag oxo kört ett pass med redcord och det känns redan i magen, skuldror och stjärt ;-) Ser redan fram emot nästa fredag om jag nu kommer hinna vara med på det, mitt i all stress inför rockklassiker nästa lördag.
Det börjar bli redigt mycket på jobbet just nu, så jag tror nästan jag drar in och jobbar imorn om det ändå bara ska fortsätta ösa ner snö.
Trevlig helg!!!
Allmänt | |
Upp