Min stora idol...


Under mina första år på gym fick jag upp ögonen för Linda Ekwall oxo känd som Indra i Gladiatorerna i slutet av 90talet och början på 2000. Hon tävlade i Athletic fitness med fina placeringar både i SM, EM och VM..

Men jag fastnade för hennes härliga utstrålning!

Jag inspirerades mycket av henne och hon var en stor del till att jag fortsatte med träningen och ville mer och mer och mer!!!

Men... Linda och hennes sambo avled i en bilolycka 2002... :(

Så jag blev så där nostalgiskt glad när jag hittade denna bok på en loppis i helgen..

Så jag sitter nu och mest myser i denna bok :)

Har eller har du haft något betydelse full idol?
Allmänt | |
#1 - - Rebecca:

Under många många många år (sedan första säsongen av Biggest Loser) så har Bob harper och Jillian michaels varit mina stora inspirationer... Just innan jag flyttade hem från New York så hade vi en avskedsbrunch på Pastis. När vi sitter där och äter kommer Bob harper in på resturangen. Jag blev så chockad och paff och bara så lycklig. Jag är verkligen inte en person som hänger upp mig på personer, men är det två människor som har hjälpt mig mycket så är det dom två. Det måste varit den lyckligaste dagen i mitt liv!

#2 - - Mikaela:

Men vilken härlig händelse Rebecca! Pratade du med honom? :)

Upp