Lite godis på vägen...

Jag passade på att fixa ihop lite nyttigare godis för att ha med i husbilen innan vi drar. Jag fick inspiration ifrån Proteinbutikens receptsida.. Känns skönt att ha med sig lite nyttigare än att fastna i sockerträsket på alla bensinstationer efter vägarna.. Men någonting sånt slinker nog i oxo ;)

Så det blev tre olika sorter... Jag gjorde nästan helt efter deras recept.
Proteinkakorproteinscones med blåbär och vanlij oxo mina Energi-raw-kakao-bollar...




Jag använde päron/vanilj i kakorna och tuttifrutti i scones (scones blir nog bättre med vanlij i)...

Allmänt | |
#1 - - william:

gud vad gott:D

#2 - - sandra:

Hej!



Läser ofta din blogg och tycker den är super bra!

Men jag har en fråga till dig som jag hoppas du kan svara på.



Jag tränar väldigt mycket styrketräning nu och kan väldigt mycket om det! Ser fina resultat men behöver få bort fettet jag har på magen så att den blir slank och fin. (Nu har jag en liten kula och litet litet bildäck haha)

Jag vill kunna kombinera både styrka och kondition.



Hoppas på ett bra svar.

Kram

Upp