Jag är tillbaka!!!!

Idag är det dag fem med råkost.. alla prickar har torkat och minskat regält. Jag är TILLBAKA :-))))
 
Ok att jag oxo tar tabletter för att det inte ska bli lika farligt.. Men jag vill ändå tro att kosten har gjort sitt till att göra det så snabbt bättre. Om det så är i mitt huvud eller vad det är så har det ändå gått snabbt och jag mår bättre.
 
Jag var ute och promenerade i nästan 2timmar ikväll.. Det var behövligt och skönt!!! 
När jag kom in gjorde jag en jättegod smoothie.. antioxidantkur på kvällen sitter aldrig fel ;-)
 
 
Jag blandade 1dl soyamjölk, 1dl Pauluns jous och en STOR apelsin.. 
Apelsinerna är såå goda nu.. Desto större desto godare ;-)
 
I denna smoothie hade jag i linfrö, solrosfrö, mandelflan och tranbär.. Super gott!!!
Allmänt | |
#1 - - Kristina Nygren:

Vad skönt att dina vattkoppor börjar ge sig av,, det ser gott ut jag skall börja äta mer frukt jag åxå och göra smothie skall köpa en stavmixer först :) linfrö är det bästa om man vill rensa magen,,,
krya på dig
kram Kristina

Upp