11:12 Lite bilder...

Jag sitter och njuter en lördag förmiddag med snön som öser ner utanför, skidor på tv, framför en brasa med datorn i knä, jag har varit ute och skottat snö i 45minuter, duschat och ätit en god frukost.
 
 
 
Känner mig rätt lugn och behaglig av att bara sitta ner just nu. En skön känsla så länge den varar ;-)
 
Kände bara för att dela med mig av lite bilder.....
 
Rusten i hemmet..
Jag började förra helgen riva ner vägg in till köket :-) Det blir så bra!!
Jag har två helt underbara föräldrar som hjälper mig!
Jag kommer nog leva en tid med lite rust grejjer i hemmet.. men det gör inte så mycket... 
Jag har gjort lite provisoriskt tills tapetsering, lister och nytt golv blir klart. Var kanske inte det smartaste att börja med detta nu när jag kommer ha mycket att göra på jobbet. Men jag är ju lite så där impulsiv i bland.. hahaha.. Men jag trivs med att vara det och allt löser sig :-)
 
 
Det här måste vara det absolut finaste tomtarna jag sett!!! De var rätt dyr.. men jag blev helt såld på dessa, hade passat perfekt hemma hos mig! ;-)
 
Kram och trevlig helg!
 
Allmänt | |
Upp