Helg med musik...

I helgen har det varit countrymusik i Furuvik... Jag har varit i underbart sällskap med familjen.. Det har blivit en dag med morgonpromenad och en med längre morgonlöpning.. Vi sov där med husbilen..  

Det var många band att lyssna på men bästa var bluegrass bandet "John Henry" .. Sen alla som var utklädda till cowboys/girls var ju halva nöjjet att kolla på.. hahahaha....

Roligt hade vi iallafall...



På lördagen kom syster med familj och vänner... Jag höll mig varm genom att busa med småtjejerna.. Jag är faktiskt snäll med barnen.. Fast det såg välldigt hemskt ut.. hahaha.. Vilken ögonblicksbild (nere till höger) Jag var en kittelmonster.. ;-)

De vann oxo en stor ask med choklad, så jag knyckte åt mig några rutor.. Men hoppsan vad inte magen gillade det!!!




Mitt lilla hjärta Hilma har passat på så fort vi suttit ner att vila och sova lite.. Hon är bara föööör härlig!!! ;-) När vi väl var på väg hem hoppade hon snabbt in i bilen och somnade. (äntligen åka hem, tänkte hon nog)



Nu är det bara att ladda inför kommande helg som ger bluegrass.... Tänkte väll försöka våga ta med mig fiolen och vara med lite... ;-)
Allmänt | |
Upp