Oops! Så kan det gå...

Så kan det gå! =)

Jag gjorde en dubbelsats i samma kastrull som jag brukar göra en enkel deg... hahaha
Tänkte inte så långt... var mest fokuserad på att ut och promenera/springa ;)



Storleksmässigt när jag äter ½morotsbröd (som jag skriver) är det på en deg räknat. Jag gör 8st större brödbullar.. Var av jag delar i två och sen i två igen.. Så det blir totalt 32½morotsbröd på en deg. 

Allmänt | |
#1 - - vonskareng:

morotsbröd är förjäkla gott alltså!

#2 - - Karin:

Haha OPS!

#3 - - anna:

gott med hembakat bröd :)

#4 - - catrin:

haha aj då =)

#5 - - Carro:

Hahaha, oooh no!

Det såg dock ut att bli gott!



Ja, du får ta och göra det då! Dock fanns det bara den där mössan som jag köpte i rosa och vitt just nu att välja på. hehe. När det gäller träningsmössor alltså.



Ja, jag blev så sugen på den där laxen med spenat så jag tror kanske jag gör den ikväll också :P

Upp