Supergod kycklingröra...

Till kvällen blev det kyckling igen =)

Men nu en jättegod röra med massor av protein och en god sallad till.

Enkelt och gott för dig som vill få i dig lite mindre energi - om du vill gå ner i vikt/fett...


x Jag stekte på kyckling kuber till fin färg och hade i en rödlök.
x Sen hade jag i 2-3msk röd pesto och 1burk kesella.
x 5st tomater i bitar och fetaost.
x Jag smaksatte med salt, peppar och 3st pressade vitlökar... Riktigt smakigt och tyvärr svårt att sluta äta... hahaha

Jag gjorde en sallad till med kvistsallad och färska champinjoner och hade i 2tsk grön pesto..

Jag är lite fast i pesto träsket just nu ;)



Jag fastnar ofta för vissa blandningar av smaker i maten och tillagar den bara på många olika sätt.. Ombyte förnöjjer! =)
Allmänt | |
#1 - - Riffen:

Kommer göras! Även din variant på kalkon och tonfiskpastan ;)

#2 - - william:

ooho så gott:DDD



SV; Naw tackar så mycket:D

Vad tycker du om mina "Innocent" modell bilder som jag tog på min vän:D?

#3 - - Mikaela:

Klart du ska Andreas.. Men det inte pasta bara sallad ;)

Upp