100916 Mördarpass idag!

Har inte kört så mycket uthållighet/ crossfitpass sedan jag gjorde illa axeln.. Har kört mycket styrka och stabilitet istället.. 

Men med tanke på crossfit SM så testade jag idag.. Men hej å hå vad jobbigt det var! =)

Känns att uthålligheten har lagt sig lite på vila..

Men förkylningen och att kroppen inte kännt sig helt OK gör nog sitt till..

Men jag körde iallafall igenom hela passet! =)

500m löpn
50 marklyft (65kg)
50 Burpees
250m farmers (2x 16kg hantlar)
50 KB svingar 16kg
50 sit-ups
500m löpn...

Det var galet jobbigt och tiden var minst 4min för långsam.. hahaha

Men det är nog inget problem bara jag får tillbaka all kraft igen..


Så nu har det lagts upp tränings schema för de närmaste veckorna.. För att se hur utvecklingen tar sig =)

Allmänt | |
#1 - - sofie lövström:

å jävlar i lådan. Vilken tid gör du det på? Jag hoppas det bara är 1 varv? annars är du verkligen uthållig. Galet- 50 burpees -rena rama döden...



marklften, bra jobbat, ja kan inte gra marklyft, inte med stång ivf... du e riktigt duktig...



säg din tid, jag skulle vilja testa själv... men hoppa över marklyft kanske :P

#2 - - Mikaela:

Det tog mig strax över 24min.. men bör ligga under 20min inom 2veckor!!! =)

#3 - - Lixy:

Få koll på årets riksdagsval, lär mer på min blogg.

Upp