101229 Bojkotta Nyårslöftet!

Bojkotta nyårslöftet och börja med din nya goda vana idag istället.
Skjut det inte framför dig utan ta tag i det du vill uppnå IDAG!

Det är sååå lätt att komma med undanflykter
och bara fortsätta skjuta upp det längre och längre.

Näven i bordet och bestäm dig!

Gör det inte för stort
och gör det i din takt.. Gör det som passar dig!

x Sätt upp mål
x Gör en bra vardag
x Vad tycker du är roligt? hitta en träningsmetod därefter.
x Ha roligt när du tränar!
x Hitta ett mönster i din kost


Allt är mjöligt bara du vill och tror på det!

Allmänt | |
#1 - - emelie berggren:

jag har en liten frågar, efter som att du äter bra mat så undrar jag vad du åt på julen? om du åt allt som fanns på erat julbord? :)

#2 - - Mikaela:

Ja Emelie jag åt allt som fanns på julbordet! =)



Det viktiga som jag tycker är att i stort äta bra mat varje dag.. och ibland unna sig om man vill och klarar det.

Julen är verkligen en sån tid då jag unnar mig!



Älskar julmaten =)

Upp