101217 Roligt pass idag!

Nu var det längesen jag tog ut mig ordentligt på träningen. 
Idag kände jag för att testa. Så det blev ett crossfit/styrke pass i tempo.

Tog ingen tid utan körde så fort jag fått tillbaka andan.



Så här såg passet ut:

Först uppvärmning, rörlighet och lång stretsh som vanligt... =)

1. Dubbelhopp med hopprep.. (repet ska snurra två gånger runt dig på ett hopp) x10
Vanliga benböj med skivstång x10
x 3 varv



2. Dubbelhopp x10
Step up på bänk med skivstång x10
x 3varv

 Här känner man lätt skillnad på höger och vänster sida. Bra övning! Börja med en lätt vikt..

3. Dubbelhopp x10
Armhävning, sida till sida med en arm högre x10
x 3varv



Sen var jag helt slut och nöjd...  =) 

Allmänt | |
#1 - - Madde:

hej, råkade hitta in här, fin blogg, kul att följa dig =)

#2 - - Mikaela:

Kul att du hittade hit =) Då hörs vi igen!!

KRam

#3 - - Dennis:

Najs pass =) kanske provar det, fast får kanske lära mig hoppa hoprep då =P har du ngn annan övning som funkar bra för oss som är riktigt dåliga på hopprep? ;D

Upp