091121 Fredagens Crossfitpass

Igår eftermiddag när jag kom hem.. blev det först lite mat, en promenad med Hilma och raka vägen in till gymmet.

Jag hade bestämt mig för att köra ett crossfitpass på tid.. så många varv man orkar på 20minuter.. Anders och David visade det för mig förra fredagen så jag lär ju testa..

Snatch/Clean (inga djupa)  x12rep
Burpees         x 10rep
= Ett varv


Jag klarade 7varv.. och då andades jag rätt bra emellan.. Det är grymt ansträngande.
Så till nästa gång ska jag klara av minst 8varv iallafall och öka på lite vikt.

Efter det passet med lite mat och avslappning i soffan somnade jag rätt ovaggat =)

Ska mat svettas ska man göra det ordentligt =)

/Mikaela

Allmänt | |
#1 - - Sally:

Bra jobbat vännen! Så ska det se ut!



Kram,



Sally

#2 - - Mikaela:

Tack vännen!!! Hade önskat vi kunde köra ihop =) Men det kommer eller hur..?!

#3 - - Emilie:

Fan va duktig du är! Uthållihetssmonster!!;)

#4 - - Mikaela:

Du skulle älska det vännen... !!!

Upp