Nu är det dax igen...

Nu har jag börjat på nytt ställe för att få hjälp med nacken... Jag har gått några ggr med NOLL belastning på nacken och har ändå svårt att hålla vissa lägen.

I går fredags var jag för första gången med på ett redcord pass på MultiCenter vid Göransson Arenan.
Det var assvårt och jobbigt att hålla alla dess kontrollerade positioner. Med andra ord, det känns som jag är på ruta ETT igen.
Fast jag själv tyckte att jag gjorde rätt, så var min känsla ofta fel. Det är då det är perfekt att ha en kiropraktor/PT som är hård och petar på varenda kroppsdel som är fel.. och det var många!!!!!!! hihihi
 


Men det får ta den tid det tar. Jag tror och hoppas på denna träning för att hitta tillbaka!
Detta förklarar ju oxo en del varför jag bara blev sämre under 2010 då jag körde både cross och crossfit på gymmet. Min hållning har blivit så fel efter alla skador och benbrott.

Jag ser detta långsiktigt, tror och hoppas att jag denna gång kommer lyckas! Myrsteg och en jävla massa träningsvärk och nötande.
Träningsvärken är inte nådig i mage/bål idag.. När jag nyser måste jag krypa ihop och hålla i mig i nåt.. hahahaha!!!!
 
Trevlig Halloween!
 
 
Allmänt | |
Upp