Energi...

Det har varit en tung dag på arbetet idag.. men det är väll sånt som hör till ;) Morgondagen har jag bestämt att bli mycket bättre.

Jag har varit lite småfryssen hela dagen idag. När vi kommer hem går vi alltid ut och promenera, så Hilma får rasta av sig lite. Jag var redigt trött och ville igentligen bara lägga mig under en filt i soffan.

Men istället för att sätta ner röven så tog jag en varm dusch först. Vilken skön energi jag fick! och sen drog vi ut på promenad runt i Knivsta och avslutade med ICA handlande..

Brukar aldrig ta en dusch innan promenad men det var verkligen inte fel. Varm och behaglig i muskler.



Efter åt jag en supergod sallad!


Ikväll blir det tidig kväller.. Ska försöka ta mig iväg till gymmet till öppning imorgonbitti och köra innan jag börjar jobba. Tror att det kan bli en bra start!
Allmänt | |
#1 - - Karin:

Vad fräsch den såg ut!

#2 - - Karin:

Afy så synd om den eller hur!

Hoppas du får en fin fredag:)

#3 - - Rebecca:

Ja, det fick jag göra sen också.. Det var riktigt kul! Speciellt när det är personer man verkligen ser upp till! :D

Upp