Det går bra nu...

Jag la mig tidigt igår och gick upp tidigt idag.

Jag tog min gröt under armen och åt i bilen på väg mot bästa SATS-Väsby. Vilken underbar morgon med en "dos" av Väsby-träning-tidig morgon.

Jag tog oxo med mig lite mer gröt för att äta efter träningen, innan det begav sig först till naprapaten Martin för en liten tillfixning av kroppen, sen till arbetet ;)
Det såg riktigt bra ut i nacken och jag fick oxo svar på några fler funderingar jag haft på min kropp som inte riktigt fungerar felfritt.

Vet inte om det var träningens förtjänst eller att jag bestämde mig igår att idag skulle bli en bra dag. Men idag har allt gått bra.
Så jag tar nu helg med ett litet leende på läpparna.

Imorgon drar jag till Södertälje för att kolla Fitness five och hejja fram två vänner som ska vara med.. synd på vädret bara.. Men det finns inga dåliga kläder!!! ;)
Allmänt | |
Upp