100226 Förkyld!!!

Jag försöker med allt.. men jag mår defenitivt inte bättre i förkylningen så det är väll bara att härda ut.. Jag har nu legat i feber i några dar och det snoras och hostas i massor..
Men som med allt annat så löser det sig.. och snart är jag frisk med ny energi!

Men abstinensen efter träning börjar krypa på.. Har tagit det lugnt med träningen innan detta för att inte bli förkyld, har känt att kroppen inte varit på topp senaste 1½ veckan.. Men jag klarade mig icke..

Så det blir vila över helgen och bara hoppas att jag är piggare till nästa vecka och kan börja jobba, träna och leva, för det här är inte skoj..

Sitter och smider lite nya träningsprogram sålänge..
Bjuder på ett till så fort jag blir pigg =)

Nu blir det lite ingefära-te och soffläge tills jag somnar.

Ha det bra så länge allihopa!

Kika in min nystickade mössa på min smyckesblogg så länge..
Måste ju ha någonting för mig medans jag ligger och knappt kan andas... hahah.. Är det inte myror i brallan så kryper det i fingarna.

Jag är den där som har lite svårt att ligga still trots feber och helt slut =)


-Mikaela-

Allmänt | |
Upp