Uppför...

Idag blev det Kungsberget för att traska uppför med bror och Axelsson.
 
Känns ju lite sådär att hänga med elit-motionärerna.. hahaha.. Nä då, det var bara roligt men jävligt jobbigt! och det gick betydligt snabbare och enklare för dom ;-)
 
Under första tvären uppför gick jag mest och förundrades över vad jag tappat mycket.. hihihi... Så efter att hjärtat var påväg ur kroppen några ggr, blodsmaken i munnen och 2½ vända gav jag mig. Medans de andra sprang uppför och fortsatte 2vändor till.
 
Det är underbart att se bror och axel träna som de gör och att det går bra för dom. Inspirerande!
 
Jag går varje dag, men vill man ha upp flåset räcker det inte.. hehehe
Men har verkligen inget lust att springa just nu ;-) Så jag får väll drass med dessa åkommor när jag drar upp till backen nästa gång.
 
Lite test och fix första vändan nerför. Bror har löparknä på båda sina knän men det gick tydligen riktigt bra att gå nerför. Härligt!!!!
 
Hör och häpna.. men jag har förberett lite mat till imorgon. Känns som evigheter sen.
Den här är så enkelt och super god att ha till köttet.
 
Avocado, fetaost, oliver, soltorkade tomater, svartpeppar, vitlök, lite extra olivolja och vinäger. Kycklingen är framtagen och steks imorgon!
 
Du kanske vet något mer man kan ösa i?!
 
Hmmm... kan det vara så att jag är påväg tillbaka på något vis?!... Som en godvän sa till mig en gång... Man måste inte förstå allt.. å det är en ganska skönt att tänka så ibland :-)
Allmänt | |
Upp