nytt..

Min älskade mamma har varit utomlands och hade köpt lite nya träningskläder åt mig!! Den här söta klänningen/långa linnet blir nog en strandklänning eller med ett par träningsbyxor under. Det visar sig :)

 

Fick oxo två jätte fina linnen och byxor.. Men de får ni se under något träningspass :D

 

"ingen blev gladare än jag"

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Å va roligt bästaste dotter att du tyckte om det jag köpte. Kram .

#2 - - FlizanLizan:

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

#3 - - felicia - fotokobran:

come on, 30 besökare till! :D

http://fotokobran.se/

#4 - - Janne:

God morgon Mikaela



Har du någon morgonrutin ...som din mage bestämmer? :P



Jag har, iaf dom dagarna jag har förmiddagen eller hela dagen fri.



Stiger upp, kokar kaffe, rastar hunden , dricker en kopp och sen är det igång :) Första gången är lite normalt ...nästan, sen rinner det bara på, åtminstonde en gång till om inte 2 eller 3ggr till, sen är jag (oftast) fri tills nästa måltid.



Jag älskar att min kropp ibland är så förutsägbar.



Idag ser ut att bli en bra dag



mvh Janne

#5 - - tess:

Gulligt av henne och det var fint :D



sv; Men elr huuur! Älskar det :D

#6 - - Mikaela:

Härligt Janne att höra att vi är fler med "tarmrutiner" ;)



Jag brukar alltid gå 1gång på morgonen innan frukost och innan jag drar ut på promenad..

Sen efter frukost kan det bli ett gäng till ;)



Eller så hinner allt bli klart innan frukost och promenad.. Det är lite olika från dag till dag.. och ibland blir det några ggr till mitt på dan.



Men har alltid haft bra flöde i tarmen iallafall.. ;) Oftast mer än det behövts ;)



Har du provat psyliumfröskal? testa det ett tag och se om du blir bättre.



http://fysisk.blogg.se/2011/december/lite-bajs-snack-om-ibs.html

#7 - - Janne:

God morgon



Kul att vi som har IBS ändå har någon sorts rutiner :)



Har inte provat psyliumfröskal men jag har tagit inolaxol, och tror att det är ungefär samma eller fungerar enligt samma princip. Tarmreglerande eller förbättrar tarmens funktion, det gjorde så att jag hade konstant diarre. Visserligen skönt att veta att man var "tom" men det blev jobbigt i längden.



#8 - - Mikaela:

Min åsikt om dessa två..



Inolaxol och psyliumfröskal står att ha de har samma mål. Men Inolaxol är ett läkemedel där det verkande ämnet är sterkuliagummi, som gör avföringen mjukare.. bra vid efter operationer osv läste jag någonstans.



Psyliumfröskal är ett naturläkemedel som är "rent".. och jag med många fler har fått bättre ordning på tarmen. Man blir mer "normal" om man har mer löst osv... Det är värt att testa :D



Har du testat LCHF kost?



Min bror har fått samma problem senaste 8åren och är som en ny människa efter att börjat med LCHF-kost och psylliumfröskal varje dag.

Upp