Blött var det här!

Jag var sugen på att ta en löptur idag... Jag lade mig först för att vila några minuter efter jag kommit hem från arbetet, och då hann det ju börja spöregna. Hunden måste ju ändå ut, så jag tog den STORA regnjackan och promenerade en sväng..

När jag sedan kom in igen så hade jag fått ett SMS av min vän "duracell Maria" som frågade om jag skulle med ut och springa i skogen. SJÄLVKLART!

 

Så det var bara att byta till tort och dra ut igen.. Gud så skönt det var att springa i skogen och trevligt med sällskap :D

 

Vi avslutade turen att njuta lite av lugnet och regnet ute på bryggan. Det går ju bra när det inte är kallt och ännu skönare att komma in och ta av sig alla blöta kläder.

 

 

Jag har startat ett konto på Instagram (vilket är roligt och enkelt :) ... Jag har det kopplat till min twitter om du inte själv har Instagram på din telefon.

Allmänt | |
#1 - - LITTLE MAMA [blivande mamma]:

Vilken trevlig blogg, kram kram :D

Upp