Vart ska jag börja

Sist jag skrev hyfsat aktivt var sommaren 2013.... 


Vad har hänt sen dess?

Jag träffade då mannen (Jimmy) i mitt liv 2013. Som jag mår i vårt förhållande skulle jag önska att alla fick uppleva! 

Vi gifte oss 2015...
Vi fick vår älskade son Julian 2016... 
och nu 2017 är vi gravida med Julians lillasyster (lilla M) som kommer till oss i början av nov. 

Det går undan! 

Jag håller mig fortfarande aktiv men tränar idag i helt andra doser än tidigare. 

Jag kan se tillbaka på denna blogg ibland och förundras över min passion för träning som idag har övergått till en passion för hälsa. 
Min nacke (gamla cross skadan) har absolut blivit mycket bättre! Jag har fått den bästa hjälp man kan få genom Multicenter med mycket träning i Redcord. 

Kolla upp det om du inte vet vad det är!

Jag har nu kört det sen 2012 och kommer nog aldrig sluta med det. 

Jag har gått igenom en graviditet med denna träning och som har stärkt mig tillbaka till vardagen efter. 


Allmänt | |
Upp