Ris och ros

Nu förstår jag varför jag känt mig så hängig i helgen. Har inte haft nån energi och inte alls känt mig pigg varken fysiskt eller psykiskt.
Jag vaknade inatt av att jag frös, och vips hade jag fått feber. Fasen då!!!
Börjar bli lite småless på mina febertoppar som håller isig oftast bara en dag. Är det ett tecken på att kroppen är slut, någonting är fel i kroppen eller håller jag bara igång mycket?? Jag vet inte..
Det börjar oftast med att nacken värker, den svagaste punkten i kroppen brukar alltid värka när man bli sjuk.
Har du känt det?! 
 
Trots att jag kände mig rätt orkeslös igår så var jag igång och hjälpte min bror som körde Bessemerloppet i Högbo. En längdskidstävling. Han gjorde ett superbra lopp och jag langade energidryck efter vad vi testat tidigare i veckan.
Jag är alltid lika stolt över min bror och det är såå roligt att han lägger ner denna energi på att bli bättre. Han körde 5.2mil på strax över 3timmar, med OK energi genom hela loppet, ovallat och med nöjd målgång.
 
Allmänt | |
#1 - - Kristina Nygren:

Jag håller med dig,, är så less på min orkeslöshet
varit förkyld i många veckor,,, gått och jobbat för tidigt, tror det är felet och stressen har varit påtaglig, när man arbetat i vården 38 år,så säger kroppen ifrån... vilken duktig bror du har :)
och krya på dig nu
kram kicki

Upp