Flytten....

 
Hej kära vänner...

Nu var det välldigt längesen det skrevs något här på bloggen.. Men det har hänt/händer mycket saker just nu, vilket jag antytt tidigare.

Jag har flyttat "hem" till Sandviken, har köpt boende och börjar nytt jobb på måndag, vilket oxo måste vara mitt drömjobb ;-) Mer om det kommer senare....

Träningsmässigt så har det varit löpning och promenader såfort jag haft tid och orkat.

Nu när jag flyttat hemåt så ska jag ta tag i tennisen lite mer och försöka spela iallafall 1ggr/vecka. Då det fungerar för min nacke.
Jag och farsan spelade igår och det kändes lite ringrostigt IGEN.. men det släpper nog.. för det är bara såå roligt!!!
 
Så är det någon som känner för att spela lite tennis, hör av dig!


Jag spelar musik för fullt och har nu äntligen införskaffat mig en kontrabas som jag kollat snett på sedan jag var liten och spelade i orkester... Det är det bästa jag skaffat på länge!!! hahahaha....
Jag får inte nog av dessa stränginstrument... Fiol, bas och gitarr...
  
Musiken och min motion har varit och är mina ventiler just nu.. Jag mår bra av dom!!! 

Jag försöker hålla kosten så gott det går med att äta rena råvaror. Men jag känner välldigt tydligt om jag fuskar några dagar, det drar ner mitt mående och tar toppen av min energi. Slutsats... jag vet vad jag mår bra av... :-)

Ang PT och träningsbiten vet jag inte hur det kommer bli närmaste tiden.. jag har hört flera som är sugen på en fortsatt vinterträning sen sist jag bodde här... Men mer om det kommer senare när jag vet hur jobbet kommer se ut.
 
Mikisrännet har oxo gått för andra året och det blev ett lyckad och rolig dag... Så nu ser vi fram emot nästa år.. Har en känsla av att vi kommer bli ännu fler då... ;-)
Tack till Proteinbutiken.se och PP hus & bygg som var med och sponsrade och hjälpte till under denna dag..
... och till min underbara bror som bara är bäst!!
 
 
Allmänt | |
#1 - - jennie :

Välkommen hem Mickis!
Jag tänker inte spela tennis med dig men jag tar gärna en skön promenad med dig ngn dag :-)
Stor kram

Svar: Självklart ska vi ta ett gäng sköna promenader Jennie!!! det var ett tag sen ;-)
fysisk.blogg.se

Upp