Onsdag igen då...

Herregud vad snabbt dagarna går.. det är redan torsdag imorgon och snart helg IGEN!!! Hinner inte rikgtigt med.. Nästa vecka börjar hästjobbet inför rockklassiker på Göransson Arena :-D Har redan smygbörjat lite ;-)
 
Jag har hållt mig till bra mat de senaste dagarna och det märks på många sätt, på kroppen, mitt mående, magen och känslan i kroppen.
 
Men den här perioden som jag berättade om sist är inte över.. och idag har varit en galet jobbig dag. Det känns som att det inte hör till min vanlighet att må dåligt, jag insåg idag att jag mår oftast rätt bra i vanliga fall. Just nu  håller jag ihop på arbetet för att det är så mycket annat roligt att tänka på. Men sen brister det som idag när man kommer hem.
När man inte mår bra är det heller inget vidare med inspirationen att äta bra mat eller äta överhuvudtaget. Men det får man ta igen dagen efter...
 
En av mina bästa vänner gjorde att jag kom ur det djupaste hålet idag... Han är helt underbar och känner mig så väl, eftersom vi levt ihop de senaste 10åren. Är så glad av att ha honom i mitt liv och hoppas att det förblir så! <3
 
 
Det blev rester igår ifrån tacos i lördags... men jag gjorde en tonfisk, ägg, majjonäs och sparris röra istället för kättfärs.. Det låter säkert lite udda ;-) Men jag är lite sådär jag oxo.. åt vitlöks creme fraiche, taco sås och taco ships till.. hihihi 
Vad tror du om det?! hahahaha
Allmänt | |
#1 - - Kristina Nygren:

Hej om jag skall vara ärlig så såg det inte gott ut... men är glad för din skull att du har din kille som hjälper dig att se ljusare på tillvaron
ha det bra
kram Kristina

Svar: Hahaha.. föredrar ärlighet vännen ;-) Men det var gott.. hihihi Kraaaam
fysisk.blogg.se

#2 - - Kristina Nygren:

kram ha en bra kväll :))

Svar: Tack detsamma snälla du!
fysisk.blogg.se

Upp