Tacosgott till kvällen...

Detta blev en riktigt bra blandning av goda smaker.... 



  • Blanda 1philadelphia ost med 2dl creme fraiche.. Jag tog smetana (laktosfri)
  • Stek köttfärs och ha i en påse BURRITA krydda ifrån SantaMarias Tacos hyllor.
  • Bred först ut philadelphia röran i botten på en form, häll över köttfärsen och sen hade jag över majs och ost. In i ugnen på 255grader i 15min.
  • Bredvid stekte jag 1röd och 1gul paprika i olivolja.. Jag hade över lite salt och en pressad vitlök.. sist hade jag i färsk oregano.
  • Detta blev jätte gott ihop!
  • Jag gjorde oxo en sallad med sallad, tomat och gurka + en dressing på olja, vinäger, senap och svartpeppar. Jag gjorde oxo en guacemole av två avocado, gräddfil och SantaMarias kryddpåse. En tacosås och hackad lök.

 

En riktig festmåltid!

Allmänt | |
Upp