freeeedag.....

Läget är....

Vi har det mysigt i bussen jag och Hilma... Runt "lunchlådanstid" brukar vi promenera en stund och ibland microvila för att rensa hjärnan lite.



Jag har ändrat tillbaka min kost till att äta små portioner och ofta, med rena råvaror.. Jag mår sååå mycket bättre :)

Det är nog inte fel att variera sig efter årstider och hur de dagliga aktiviteterna ser ut.

__________________________________________________________


Varje morgon och kväll blir det denna goooda tallrik.

Bär, kesella blir grunden. Ungefär som fruktyoghurt... Super gott!
På det öser jag på med det som köket bjuder på.. Hasselnötter, pumpakärnor, krossat linfrö, soyabönor och kiwi (eller vindruvor är oxo gott)



Var idag iväg och gjorde en magnetröntgen på nacken.. Nu är det bara att invänta ett svar!

Vill ju inte att det ska vara något fel, men det är ändå konstigt att jag inte är bättre i nacken efter snart 1års rehabträning.
Hela kroppen blir starkare men nacken hänger inte riktigt med. Går fortfarande med huvudvärk och nackont varje dag. Inte lika som det var för ett år sen. Men något håller mig tillbaka...

Tack alla ni snälla som skrev så fina ord på FB <3

Men nu är det helg! ;)
Allmänt | |
#1 - - Sara:

Å, du är här igen! :)

#2 - - mikaela:

jag kanske inte skriver lika ofta bara... ;)

Upp