Vilket jävla väder!!!

Det har verkligen öst ner konstant hela dagen.. Jag tyckte jag var välförberedd med lång regnkappa, stort paraply, dubbla vantar, långkalsonger och ett gäng tröjjor och jackor. (man är van med blöta crossbanor :)

 

Men efter 3:dje övningen var jag näst intil bortdomnad under fötterna av kyla, så då gav jag mig och åkte hem.

 

Hela tävlingen sändes oxo live på fitnessfive.se hemsida.. så jag kollade i bilen hem för att se mina vänners sista grenar.

 

Båda eller ALLA gjorde jätte bra prestationer. Det är ju bra med dessa grenar på det sätt att man kan inte fuska utan bara köra tills man tar slut ;) Elin slutade på en total 1:a plats och Maria slutade på en total 2:a plats..

 

GRattis till er!

 

 

Inte helt fel att komma hem till värmen efter denna dag :)

Allmänt | |
Upp