Fredagkvälls funderingar....

Hej alla vänner...

Det var ett tag sen... här är lite som hänt och mina tankar....

Jag har nu varit helt träningsfri (gym/rehab) i ca 1månad och nacken har mått mycket bättre.. Jag har nyligen börjat springa lite och testat spela tennis.. och jag tror att tennisen fungerar helt ok!!! Kors i taket :)
All träning som nacken tillåter känns välldigt inspirerande just nu.

Det har varit många promenader och mycket i skog för att leta ätbara ting..

Jag var iväg och kollade på en crossträning häromdan och det är klart att jag då inte vill annat än att sitta på en cross själv. Men jag nöjjer mig med att stå bredvid en stund till och just nu ser läget lite annorlunda ut, så framtiden får visa om det blir mer cross för min del. Hur mycket jag än trodde att jag verkligen skulle kunna åka i sommar!

Men jag har planer på att fortfarande vara lite involverad i motocrossen ;) 

Jag börjar inse (efter över 1år med nacken) att jag kanske lär planera om mitt liv med intressen och vardag, som passar min kropp och knopp. Jag funderar så det knakar!

Jag hojjtar till när jag vet ;)

MIN FELA..
Jag började spela fiol när jag 9år och spelade aktivt i ca 11år.. Därefter har det blivit ca 1-2ggr/år. Jag upptäckte för någon helg sedan musiken bluegrass och fiolen dammades av.. och så mycket som jag nu suttit med fiolen har jag inte gjort sammanlagt på de senaste 10åren ;) Det känns jätte roligt och det behövs när annat kan vara jobbigt. Som att inte få träna osv.... och den här gången kommer fiolen aldrig försvinna igen.. hahaha.. det där lät dramatiskt :-)



Det är 2veckor kvar på semestern och jag hoppas på mer sol än vad de förra två veckorna gav i Gästrikland.

Hoppas ni alla har/haft det bra i sommar!

Allmänt | |
#1 - - per skiöld:

Hej mikaela

Vet hur det känns med nacken efter 7 månader i stelkrage 4 skruvar och en plåt. Så åker jag cross och enduro.Så ge det bara tid så ordnar det sig till slut ska du se :))

#2 - - mikaela:

tack Per! Det låter lovande :)

#3 - - Sara:

Jag håller tummarna för att du kan smyga i gång lite försiktigt försiktigt med mera träning snart igen!

#4 - - mikaela:

Tack snälla Sara, behöver alla tummar jag kan få :-)

Upp