2st matdagar...

Så här såg min kost ut vid två dagar förra veckan. Jag har hittat några livsmedel som fungerar bra för mig och som jag nu ofta varvar med.

Jag äter sakta och tills jag är mätt och på det håller jag mig i 5-6timmar tills jag äter nästa gång.

Jag äter Mål 1 tidigt på morgonen, jobbar och tränar innan jag äter nästa gång och det fungerar jätte bra!
Hitta ditt sätt att äta och må bra!

DAG ETT
Mål 1
x Stekt bacon
x Kesella
x Sötmandel
x Valnötter
x Ost






Mål 2
x Ost
x Creme fraiche
x Pesto
x Lax

Mål 3
x Ost
x Majonäs
x Oliver

Denna dag gav mig:
Protein 100gr
Kolhydrater 7,5gr
Fett 184,5gr

DAG TVÅ

Mål 1
x Stekt bacon
x Kesella
x Sötmandel
x Valnötter
x Ost

Mål 2
x Lax
x Creme fraiche (semtana lotosfri)
x röklök
x Fetaost
x Oliver






Mål 3
x Räkor
x Oliver
x Majonäs
x Ost







Mål 4
x Kesella
x Sötmandel
x Valnötter
x Ost

Denna dag gav mig:
Protein 114gr
Kolhydrater 17,5
Fett 206gr
Allmänt | |
Upp