In i ugnen...

Blev mättsamt och många portioner... :)

x Jag blandade i en bunke 4ägg, 1 burk smetana (laktosfri), ca 3-4dl riven ost.. vispade och hade i 2tsk röd pesto och lite svartpeppar.

x Jag stekte köttförs och kryddade med två buljongtärningar (grönsak), vitpeppar, soya, tobasco och lite salt.
x Jag stekte 3pkt bacon.


x Jag kokade oxo lite wokgrönsaker (frysta) och la dess underst i en form
x Sen på med bacon och köttfärs.
x Sist över med ost och äggröran.

x Sen in i ugnen längst ner i 200grader i 30min.

Det blev en god skorpa längst upp och det blev både gott och mättsamt. Jag åt gurka till detta.
Allmänt | |
#1 - - o.l:

hur ser en typisk mikaela dag ut? med frukost,mat och mellanmål?

Träning och rehab, och jobbet ? Hur hinner du med allt på en dag? Och hunden :) imponerande, skulle gärna vilja ha ett smakprov på hur du gör!

Upp