Torsdag idag...

Min vardag är nu mycket upp och ner... som jag hintat om tidigare så är det mycket som händer just nu. Allt löser sig men ibland blir det bara lite föör mycket av dessa känslor...

Igår var jag och besökte bästa naprapaten Martin Kramberg igen.. har känt mig lite illamående senaste dagarna pg a nacken och det var längesen!
 
Det låg lite fel men inget drastiskt och generellt "tror" jag att jag blir bättre i nacken av att bara gå, springa, spela tennis, lätt lätt lätt hemmaträning och yoga.

Så efter att nu varit relativt lugn med all hårdare träning börjar jag hitta mig själv i detta. Trots den lilla mängd muskler på kroppen mår jag ganska bra... försöker jag intala mig själv.. hahahaha 

Jag har ju iallfall generellt mindre ont i nacken och det är huvudsaken..



Jag tänkte bjuda på en god omelett som jag gjorde häromdan... Inget konstigt igentligen, men det kan ju alltid ge någon lite inspiration...

Jag blandade 2ägg med en "skvätt" soyamjölk, vitlök/ört krydda..
Därefter hade jag i fetaost, oliver och paprika..

Jag lät det puttra ett tag på ena sidan innan jag hade över några ostskivor...  Sen vände jag omeletten en sväng.. :-)

Till det gjorde jag en enkel sallad av tomat och grönsallad med vinäger och vitlökskrydda. Mums!!!!

Allmänt | |
#1 - - Kristina Nygren:

Det såg så gott ut lär prova någon dag

kram kristina

#2 - - mikaela:

Ja det tycker jag du ska göra Kristina! :-))) kraam på dig

#3 - - L:

Äh men fasiken vilken kropp du har!!! :P

Upp