Mikisrännet 2012...

Nu är det dax för andra året av Mikisrännet.. lör 25/8 i Årsunda. 

Detta startades förra året då min kära bror anordnade en tävling till mig då jag fyllde 30år.

Vi var då tre lag och vi hörde att det var många fler som hade velat vare med.
Så vi kör iår igen.. vi är ett gäng vänner som kommer köra och dagen kommer avslutas med lite mat, fest och musik.

Det kommer bli en trålande dag!!!!!



Sträckorna är...

Kanot ca30-40min (vet inte sträckans längd än)
Cykling 1,6km
Löpning 8,5km

Det är mycket teräng på både cykel och löpning....

Sponsor till vårat lilla arrangemang är självklart www.proteinbutiken.se




Förra årets vinnare var Elin och Tom... ska de kunna försvara titeln iår???!


VILL DU VARA MED??? hör av dig isåfall...
Vi är på den nivån att alla kommer ta sig imål och alla är inte supertränade... Vi ska ha en rolig dag ihop!! :-)
[email protected]



Allmänt | |
#1 - - Camilla M:

Vilken rolig födelsedag och vilken snäll bror du har som fixar ihop det till dig :)

#2 - - Mikaela:

Ja han är underbar min bror ;-) När han fyllde 30år drog jag iväg honom på en mindre triathlon tävling... Så när jag fyllde fick jag igen... hahaha

Upp