..fredagsmys hela dan..

Men visst gör väll solen mycket av myset och bara vetskapen av att det är fredag gör ju bara saken bättre ;)

Jag är på så många intressanta ställen om dagarna... och jag blir som ett barn när jag får höra bakgrunden av deras företag. Vilka underbara historier!

Jag besökte flera stora gårdar igår och det är så mycket "barndjur" av alla dess slag överallt. Man blir ju helt salig. ;)

Jag åker oxo förbi fina och idylliska gårdar lite överallt.. Det är så härligt att ibland stanna upp och verkligen suga i sig av dessa ställen... hur man nu gör det?! ;)

Vi tog sen en långpromenad i solen när vi kom hem. Det är svårt att veta hur mycket man ska klä på sig nu.

Samtidigt är det viktigt att inte ta av sig för mycket ÄN. Så man inte chockar kroppen och blir sjuk. Jag har kännt några "små tendeser" till en förkylning, men då det inte är mer kör jag på och håller mig varm.


Jag vet att jag skrivit om min sele tidigare.. Men det är helt suverän att sätta fast Hilma i när jag hon har koppel. Man kan slappna av och gå fritt med armar, då hon sitter fast runt midjan.

 

Kvällen avslutades med middag tillsammans med underbaraste SATSbrudarna ifrån Väsby..

Det blev tacos.. sååå gott och åter mysigt!

 

 

 

 

 

LÖRDAG nu och det blir nog både ett och annat idag :) Det är ju blååå himmel!!!

Allmänt | |
#1 - - felicia - fotokobran:

hoppas din helg startade lika bra som min! :)

Upp