Träningsvärk.. jorå!

Tyckte inte det kändes så mycket träningsvärk igår efter chinsträningen i måndags.. Men idag känns der regält.. hahaha... Men det är en skön känsla ;)

Det blir vila ifrån träning idag och promenerar istället.
Beroende på hur det känns imorn så kommer jag lätt köra lite chins och dips.. och sen sköna yogan på fredag och Gävletrofen på lördag.. Det ser jag fram emot!

Har inga större förväntningar på mig själv på tävlingen detta år, utan kör på utifrån de förutsättningar nacken ger mig. Men det ska bli roligt!



Det är just nu mycket jordnötssmör och proteindrinkar och ett lågt kolhydratsintag för att snabbt minska lite på vikten.. Jag har gått ner 1,6kg och ligger nästan där jag vill =) Lite mindre fett och musklerna ökar sakta sakta... hihi
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

SÅ gott med jordnötssmör, åt det både idag och igår;)

#2 - - Mikaela:

Det är gott till en viss gräns.. sen mår man bara illa av det ;)

#3 - - Mickan:

Exakt det jordnötssmöret står i vår kyl och jag ÄLSKAR det! Finns inget annat som slår det tycker jag. En tesked sådant när godissuget sätter in hjälper verkligen.

Upp