Galna halssjukan...

Dagens frukost började med en varm o go kopp te...

Var inte speciellt sugen på att äta något idag då halsen inte var så skön att svälja med..
Så det blev en proteindrink och kesella + kanel.. När halsen började släppa lite mölade jag in ett gäng valnötter..

Dessa valnötter med skal är så mycket smakigare än de redan skalade i naturgodishyllan i matbutiken!



Jag tror jag har en galna halssjukan...

Jag tog bort halsmandlarna när jag var liten och har aldrig riktigt haft ont i halsen efter dess.. (dessto mer innan de togs bort ;)

Så varför gör det ont nu? har de växt tillbaka?! hehehe.. nej det kan de ju inte göra men man börjar fundera..

Det enda jag kan tänka mig är att det blir sår i halsen av nässpray som man måste ta på natten för att inte kväva sig själv =)



 

HAR DU TAGIT BORT HALSMANDLARNA? Hur känner du isåfall när du blir förkyld?



Så konstant med en halstablett i munnen kommer dagen bli super ;)

Allmänt | |
#1 - - william:

vad mysigt:D



SV; Naw tackar så mycket:D

Vad tycker du om mina "black & white girl" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

Upp