Ett gott slut...

Det har varit en underbar dag alltså ett gott slut på 2011...

Jag har jobbat, skålat in den nya träningsåret på centret med underbara kollegor, tränat och tagit 60min promenad i solen med Hilma...

Jag är inte så förtjust i att fira på nyårsafton.. känner mig lite "anti" denna dag..

Tror att det sitter kvar ifrån att jag under större delen av min uppväxten haft en välldigt skotträdd hund...

Min nuvarande hund Hilma är inte nå rädd,
men skulle aldrig lämna henne själv på något vis under nyår ändå.
Hon blir äldre och både  hör och ser sämre och vet inte hur hon reagerar om hon är själv!
Vill inte sätta henne i den situationen!

Så jag är "glad" att min älskade sambo känner sig hängig och sjuk.. ;)
Så vi kan vara hemma och bara softa in det nya året.

Hoppas alla har det bra ikväll och njuter av lite god mat..

Då det är ätardag idag lördag för min del så blir det kladdkaka och grädde!
Allmänt | |
Upp