100926 Sushi idag...

Vi var och cyklade vid Hemlingbybacken i Gävle idag. Gick upp och åkte ner... en bra uppvärmning att gå med cykel uppför varje gång. ;)

Efteråt delade vi på en 14bitars underbart god sushi.. Det smälte riktigt i munnen och jag njöt sakta av varje bit..

Men vad trött jag blev efter.. Ett blodsockerfall med ett tungt huvud blev följden...
Känner mig fortfarande lite halvhängig.

Så jag lär nog göra mig en bärsmoothie som balanserar upp detta nu. Sen vila inför en ny underbar vecka med härliga kunder!

TYCKER DU OM SUSHI?!


Sushi är ingen fetmat, men innehåller en hel del kolhydrater i riset. Vilket självklart är bra om man gör av med samma energi som det ger!
Så beställ därför inte större portion än du igentligen behöver om du ska äta sushi!
Passa på att ta Misdo soppan som är rik på antioxidanter, vitaminer och mineraler.

Allmänt | |
Upp