101128 Promenader i massor/ crossfit imorn...

Det har blivit många långpromenader denna helg, och mycket snöskottande.. VISST ÄR DET SKÖNT!? =)

Jag fick behandling på nacken i torsdags och då vi bestämde att jag skulle låta nacken få vila ifrån dator och sånt som kan göra det värre...  Det har varit positivt! det känns mycket bättre än efter förra behandlingen.

Så idag efter kvällspromenaden försökte jag mig på lite lätt hemmaträning i intervaller..
Det kommer bli mycket rörlighet, styrka för bröstrygg och skulderblad närmaste tiden. 


Imorgon är det dax för att sätta nya tider på crossfitgruppträningen eller en ny tid om du inte varit med tidigare... 

18.00 - 19.00 i STORVIK

 

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

18min:-) snyggt linne;-) puss och kram darling!

#2 - - Anonym:

Oj glömde namn. Vickis, men det visste du ju redan, ja yr som vanligt!



#3 - - mikaela:

härligt!!! 18min var det... :) linnet är super.

#4 - - lucke:

Hejsan, var med i dagens blogg om du vill :P

#5 - - Lucke:

sv; Tack! Följ mig gärna på bloglovin. KRAM

Upp