100531 Måndag och crossfit.

Jag började med en springtur med Hilma (hunden) som uppvärming..

..Sprang sedan vidare till gymmet och körde..

x Utfall med 11kg hantlar 16steg
x clean & jerk (40kg) x10rep
x 30 dubbelhopp (hopprep)


x3varv.. hade inte klocka för att ta tid denna gång.

Sen sprang jag hem...




Mina nuvarande resultat:


Vikt: 57.8kg
Muskler: 31.2%
Totalt kroppsfett 26.2%
Underhudsfett: 12% 
Midja: 69cm
Höft: 85cm

Har denna helg ätit god mat hos vänner, lite glass osv.. märker direkt vad jag vätskar på mig..

Jag håller mig fortfarande till 8-9 mål mat om dagen... och kör ca 3-4 fyspass i veckan beroende på hur hårda pass jag kör.. lite promenader och Motocross.
Allmänt | |
#1 - - Caroline:

Hej.

Undrar vad clean & jerk är för något och om det finns flera olika varianter på crossfit. Har nämligen svårt för utfallssteg.

Gillar din blogg skarp!=)

mvh caroline

Upp