100630 Veg-taco-lunch

Det här blev gott!


Först stekte jag purjolök och champinjoner.

Undertiden kokade jag röda linser.










Därefter silade jag av linserna och över till svampen.











Sen i med en burk krossade tomater.

.. och en påse med tacokrydda.. denna gång en stark variant.










En näve hårda taco skal. Över med en slev tacoröra, lite majs och lite tacosås överst.


Varsågod att testa, hoppas det smakar lika gott i din mun som i min! ;-)






Allmänt | |
#1 - - Erica:

Hej hej!.



Tänkte kolla med dig vad du tycker om LCHF-metoden när man tränar. ?



Kraam!

#2 - - Mikaela:

Jag mailar dig imorn...

#3 - - Kjell:

Hej Mikaela!

Har du testat det här:

http://www.kettlebells.nu/traningsredskap/bulgarian-bag/

#4 - - Maja:

Men du, det där verkade ju tokgott!

#5 - - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Det där verkade jättegott. :-)

#6 - - Isabell:

Du har många bra tips på mat, allt låter himmelskt gott. Ska prova dem i veckan!!

#7 - - Isabell:

Du har många bra tips på mat, allt låter himmelskt gott. Ska prova dem i veckan!!

Upp