100728 Variation i kosten...

 Jag försöker variera i min kost hela tiden.. Man äter ju mycket med ögonen.

Istället för att köra detta i mixern så gjorde jag en annan variant..

Mosade en banan, lite soya mjölk, blåbär och en näve blandade frön och nötter.. lite mer att tugga på.


Ett gott mellanmål!
Allmänt | |
#1 - - Petra:

O det såg gott ut! :) Minns inte om jag svarade på ditt inlägg tidigare, jag har inte hunnit med datorn på flera dagar. Jag har alltid älskat att dansa o sjunga. Men började lära mig på riktigt först på gymnasiet, med teknik och dansstilar och så. Sedan har det blivit yrkesförberedande danslinje, musikalutbildning och sedan danslärarutbildning. Så det har blivit en del dans på senare år :) Hur länge har du tränat? Ha det fint tjejen! /Petra

#2 - - kotten:

Vart köper du dina träningskläder?

Svarta överdelen du har på bilden längst upp...vart har du hittat den?

#3 - - Em:

Jättetrevlig och mycket inspirerande blogg! Kommer absolut fortsätta följa! =)



Ha de bra!

Em

#4 - - CaTTis:

Hittade till dig för någon vecka sen! =) Intressant blogg du har som jag nu kommer följa...=P

Ett bra tips på mellanmål! =) Kram

Upp