100725 Fysträning hemma...



Jag började igår lite lugnt med fysträningen efter att haft mycket att göra de senaste 2veckorna med mindre fys..

Så det blev ett pass hemma.




Började med en raskpromenad med hunden .. sen väl hemma blev det...

Djupa enbenbenböj x3/ben (variant.. skjut ifrån med händerna eller håll i dig i något)
Chins x5 (variant.. hoppa upp och håll emot ner till raka armar)
Smala armhävningar x7 (variant... gör dessa på knän)
Crunch x9

Fyra övningar i fyra varv! Tog 6:49..



 (vairant... börja med att stå mot en vägg för att hålla stöd)

Avslutade på bollen.. 1min aktiv 20sek vila x8
Allmänt | |
#1 - - Matilda:

skulle du vilja hjälpa mig med att svara på en träningsfråga i mitt senaste blogginlägg?

stort tack på förhand!

#2 - - Arika:

Vad duktig du är, bra övningar. Vad gör du på bollen?



Tänkte höra om du har några rekommendationer om var man köper bra träningskläder...

#3 - - Soffsan:

HejHej!

Trilla in på din sida & måste säga att jag älskar den. Har redan nallat några recept och träningstips. All lycka med ditt företag och din träning!

#4 - - jeili:

Oj tack det var generöst att svara till och med på min blogg! :) Kul att veta iaf! Ja springturen var väldigt rolig i regnet, hehe. Nej men väldigt skönt efteråt! :) Dock inte lika duktig och kör så mycket som du! Ha det gott!

#5 - - jossan:

låter som ett riktigt härligt pass! enbensknäböj är en av mina absoluta favoritövningar!! var har du köpt din chinsstång? sitter den fastskruvad eller går den lätt att plocka upp/ned?



Härlig blogg btw!! :)

#6 - - jossan:

låter som ett riktigt härligt pass! enbensknäböj är en av mina absoluta favoritövningar!! var har du köpt din chinsstång? sitter den fastskruvad eller går den lätt att plocka upp/ned?



Härlig blogg btw!! :)

#7 - - jen:

Har funderat på att köpa en såndär chins-stång att ha hemma!

Frågan är: är det svåra att fästa? krävs det skruvar och borr?

#8 - - Mikaela:

Jen...



Chins stången köpte jag på RUSTA för 99:- och det är skruvar med för att skruva i karmen.. Behöver bara skruvmejsel. Inte svårt =)

Upp