100615 På gymmet idag.

Har oxo idag suttit i bilen en hel del.. När jag väl kom hem blev det gymmet.

Så skönt att det blivit lite svalare så att man orkar lite mer.

Men styrkan har trillat lite på kant tror jag.. =)
Kände mig svag idag och då är det bäst att köra lite lugnare för att sakta komma tillbaka utan skador.

Så det blev ett pass på tid.. totalt 8min..  Kort, roligt och effektivt!

Dubbelhopp x6
Utfall med hantlar x6
Marklyft 70% x6
Leg raises (raka ben) x6

Dessa gjorde jag i 6varv..
Sen droppade svetten på bra..










Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Du är klok! Också!!



Kram på dig från ett sommarsvalt Stockholm - visst är det skönt!



Jag är så glad att jag till frukost idag fick i mig följande:



vattenmelon, lättkokta äppelbitar, en kiwi, valnötter, pumpafrön, sesamfrön, solrosfrön, psyllium, linfrön, vatten och (vet inte om detta är bra eller inte? vatten med en tesked msn-salt i).



Men i vart fall känner jag mig starkar och piggare och fräschare än på länge.



Bra råd det där med träningen - anpassa den istället för att forcera. man ska va snäll mot kroppen, det är den enda man har!



Ses på lördag! Kram!/S

#2 - - Jenzan:

Vet inte om jag är lite trögtänkt såhär på söndags em men när du skriver x6 gör du tex 6 st utfall då o sen vidare till nästa grej eller?? =)

Upp